Rozpoczynamy nowy rozdział naszego biznesu. Po zakupie marki eUlotki przez PrintUp, zdecydowaliśmy o połączeniu obu brandów. W związku z tym:

Od 14.05.2018 Klienci serwisu eulotki.com, działający na rynku profesjonalnym, tj. drukarnie, agencje reklamowe, studia graficzne, fotografowie - firmy związane z reklamą i drukiem, obsługiwani będą bezpośrednio przez markę PrintUp, w oparciu o jej wszystkie dotychczasowe zasady (5 gwarancji). Natomiast obsługa Klientów Indywidualnych serwisu eulotki.com będzie przejmowana przez Partnerów PrintUp.

Powyższa decyzja jest potwierdzeniem realizowanej strategii, w której PrintUp koncentruje się na budowaniu relacji wyłącznie z profesjonalnymi Partnerami, za pośrednictwem których produkty, usługi i rozwiązania oferowane są Klientom Końcowym.

Główny cel, który sobie postawiliśmy przy przeniesieniu Klientów eUlotek do PrintUp, to dostarczenie jeszcze większych korzyści w zakresie jakości obsługi, za pomocą nowej platformy i rozwiązań web-to-print.

Aby podczas integracji marek została zapewniona ciągłość dostępu do systemu, jeszcze przez 14 dni od 14.05.2018, konta będą aktywne zarówno na serwisie eulotki.com, jak i printup.pl (zalogować się można używając tego samego adresu e-mail, przy użyciu funkcji “Zapomniałeś hasła?”).

Jesteśmy przekonani, że decyzja ta przyniesie pozytywne efekty, dlatego cieszymy się, że będziemy mogli wspólnie rozwijać nasze biznesy i tworzyć korzyści dla Klientów Końcowych.

Co powinieneś wiedzieć o połączeniu marek eUlotki i PrintUp oraz o związanej z nim migracji kont do PrintUp?

Twoje konto jest już aktywne na platformie PrintUp. Zalogować się możesz na www.printup.pl używając tego samego adresu e-mail i korzystając z funkcji “Nie pamiętasz hasła?”, w celu wygenerowania nowego hasła do logowania.

Twoje konto na www.eulotki.com będzie aktywne do 27.05.2018 r. Po tym terminie konto będzie dostępne jedynie do wglądu w historię zamówień, a transakcje realizowane będą tylko na PrintUp.

Ceny produktów nie zmienią się.

Zachowane będą wszystkie dotychczasowe funkcjonalności portalu (np. generator ofert, łączenie przesyłek, repozytorium plików, subkonta), a dodatkowo dostępne będą nowe (edytor on-line, szersza oferta produktowa).

Zostaną zapamiętane wszystkie adresy dostaw, które zapisane były na Twoim koncie.

Historia Twoich zamówień, subkonta, preferencje fakturowania i wiadomości nie zostaną przeniesione na Twoje konto w PrintUp.

5 gwarancji PrintUp

Kluczowa gwarancja, definiująca poziom etyki biznesowej na najwyższym poziomie, w której korzyścią dla naszych Klientów i Partnerów jest neutralność wobec ich Klientów Końcowych, których PrintUp nie obsługuje.

Blisko 2,3 mln produktów standardowych. Unikalne produkty Studia PrintUp, do kastomizacji i personalizacji. Oferta produktów niestandardowych. Produkty na żądanie i fotoprodukty. Dla Partnerów gwarancja niższej ceny na projekty.

Niezależnie od nakładu, rodzaju i przeznaczenia produktu oraz użytej technologii każdy produkt wykonujemy z najwyższą jakością i zachowaniem standardów, jak dla światowych marek.

Ponad 15 tys. m² powierzchni z innowacyjnymi technologiami, z dostępem 24 h/dobę , 7 dni w tygodniu, na platformie produkcyjnej drukarni Interak, tworzącej z PrintUp jedną organizację biznesową.

Deklarujemy wsparcie w ciągłym rozwoju i budowaniu stabilnego biznesu naszych Klientów i Partnerów, poprzez dostęp do produktów, usług i rozwiązań, stworzonych w oparciu o blisko 30-letnie know-how drukarni Interak.

Oferta 4 w 1

Usługi

Doradztwo technologiczne

W wielu przypadkach niezbędne przy tworzeniu nowych produktów. Nasze kompetencje i wieloletnie doświadczenie wykorzystujemy przy doborze materiałów i procesów, aby w produkcji uzyskać korzyści w wymiarze skrócenia czasu i optymalizacji kosztów.

Wsparcie w zakresie procesów wydawniczych

Dysponujemy profesjonalnymi rozwiązaniami pozwalającymi na zautomatyzowanie procesów wydawniczych. Dzięki nim możliwa jest kontrola plików, harmonogramów, monitorowanie wprowadzanych zmian i stanu realizacji całego projektu, w jednym zintegrowanym systemie, z dostępem on-line dla wszystkich uczestników procesu. Narzędzia te stosowane są przy większych projektach wydawniczych, produkcji katalogów oraz przy mailingu.

Uzupełnienie procesów produkcyjnych

W ramach kompleksowej obsługi wykonujemy szeroki zakres usług Fulfillmentu, tj. konfekcjonowania, pakowania oraz realizujemy procesy magazynowania i dystrybucji w oparciu o indywidualne specyfikacje Klientów.

Usługi hostingowe

Naszym Partnerom posiadającym sklepy-klony, oferujemy korzystne cenowo usługi w zakresie hostingu, udostępniania serwerów oraz rejestracji i odnawiania domen.

Technologie w PrintUp

Drukujemy w technologii offsetowej oraz cyfrowej. Posiadamy halę produkcyjną o pow. ponad 15 tys. m². Park maszynowy to 7 maszyn offsetowych, w tym 4 maszyny do druku z roli, łącznie 68 pełnoformatowych agregatów, drukujących w technologii konwencjonalnej i UV. W drukarni cyfrowej drukujemy na 5 maszynach w 3 technologiach. Funkcjonujemy jednocześnie jako drukarnia komercyjna, przemysłowa wysokonakładowa, drukarnia internetowa i drukarnia cyfrowa.

Zobacz więcej

Jak definiujemy klientów i partnerów PrintUp

Klient PrintUp

Przez Klienta PrintUp rozumiemy przedsiębiorstwa z branży drukarskiej, wydawniczej, fotograficznej, reklamowej, dokonujące zakupów w PrintUp na własne potrzeby lub do dalszej odsprzedaży. Współpraca z PrintUp odbywa się na zasadzie transakcji, bez deklaracji ścisłej współpracy. Klient ma dostęp do szerokiej oferty produktów standardowych, ale ma ograniczenia do produktów niestandardowych, premium i produktów na żądanie oraz związanych z nimi usług.

Zaloguj się

Partner PrintUp

Aby poznać korzyści z bycia Partnerem PrintUp musisz się zalogować. Zapraszamy!

Jest aktywny w zakresie działań marketingowych i promocyjnych, w tym analiz rynku. W zamian otrzymuje dostęp do szerszej oferty produktów i usług, i ma dostęp do wszystkich rozwiązań on-line. Posiada indywidualnego opiekuna.

Bierze udział w testowaniu nowych technologii. Otrzymuje wsparcie technologiczne, marketingowe, sprzedażowe i gwarancję niższych cen projektowych i wyższych prowizji agencyjnych na wybrane produkty. Jest polecany Klientom Końcowym, którzy zainteresowani są ofertą PrintUp.

Dodatkowo Certyfikowany Partner może samodzielnie realizować projekty dla Klientów wskazanych przez Interak.

Zaloguj się i zobacz więcej

Klient Końcowy

Firma/osoba zainteresowana produktami PrintUp bezpośrednio do własnego użytku, nie prowadząca działalności w branżach reklamowej, drukarskiej lub wydawniczej. Klient Końcowy, nie ma dostępu do oferty PrintUp, a w przypadku chęci zakupu produktów przekierowywany jest do Partnera PrintUp.