ColdFoil? Co to takiego?

Być może niektórzy z Was spotkali się już z ColdFoil odwiedzając nasze stoisko na targach RemaDays.
Jednym z najlepiej rozchodzących się giftów okazał się wówczas nasz kalendarz z efektem ColdFoil.
Również po Remie regularnie powtarzały się telefony i pytania o to, kiedy wreszcie pojawi się w ofercie?
Dlatego postanowiliśmy dać upust Waszej wygłodzonej kreatywności i odpalić ColdFoil oraz mały konkurs :)

Jednak póki co wróćmy do pytania tytułowego!
ColdFoil to nic innego jak srebrna folia położona po całości lub wybiórczo na arkusz papieru, a następnie zadrukowana CMYKiem
według upodobań autora projektu. Tym sposobem można uzyskać każdy możliwy odcień z metalicznym efektem, nawet TĘCZĘ!

Co ciekawe, cały ten proces odbywa się w jednym przelocie przez maszynę drukującą, dosłownie w kilka sekund, ale o tym troszkę dalej! Teraz nie ma co się rozpisywać...

...musisz to zobaczyć!

I jak?

Z pewnością zdarzają Wam się zlecenia na projekty premium. Poszukujecie wówczas pomysłu
na wyróżnienie pracy, dobieracie uszlachetnienia, które podniosą wartość materiałów.
Najczęściej pada na folie softtouch, lakier wybiórczy czy hotstamping.
Prawda?
Znamy te dylematy. Na co dzień doradzamy klientom i wiemy, że ich oczekiwania wciąż rosną a z nimi nierzadko nasze frustracje.
Jednym z najpopularniejszych, choć nie tanich, technik uszlachetnienia premium jest wciąż hotstamping, czyli tłoczenie najczęściej
złotej lub srebrnej folii. W tej technologii dobieramy interesujący nas odcień folii i uzysykujemy metaliczną maskę w wybranym kształcie.

Czy z ColdFoil jest podobnie?
I tak i nie.
Po pierwsze w przypadku ColdFoil srebrną folię zadrukowujesz dowolnymi kolorami z palety CMYK.
To składowe CMYK zdecydują czy uzyskasz efekt jasnego czy starego złota, czy może
zastosujesz gradient i nadasz folii dodatkowy tonalny walor. Tego twoi klienci zapewne jeszcze nie widzieli.
A nie ma nic przyjemniejszego w pracy projektanta, niż prawdziwie zachwycony klient !!!

Po drugie, wszystko to odbywa się w jednym procesie produkcyjnym. Nie wymaga dodatkowych technologii
i uzależniania terminów od obłożenia na kolejnych procesach. To drugie być może mniej Ciebie interesuje, ale dla nas ma znaczenie ;)
Jeżeli chcesz lepiej zrozumieć uszlachetnienie ColdFoil, poniżej zamieszczamy schemat produkcji
w jednym przelocie przez naszą maszynę drukującą.

Na jakich produktach możesz już dziś zastosować ColdFoil?

Spośród całej gamy naszych produktów na start wybraliśmy katalogi klejone, plakaty i ulotki. Jesteśmy bowiem przekonani,
że w tych właśnie produktach ColdFoil zyska największe zainteresowanie. W najbliższych miesiącach będziemy
obserwować Wasze reakcje na tą nowość i być może pokusimy się o kolejne propozycje.

Plakaty z ColdFoil

Tylko do 31.10.2019
10% taniej

Zobacz ceny

Ulotki z ColdFoil

Tylko do 31.10.2019
10% taniej

Zobacz ceny

Katalog klejony z ColdFoil

Tylko do 31.10.2019
10% taniej

Zobacz ceny

Chcesz otrzymać próbkę z ColdFoil?
Przy najbliższym Twoim zamówieniu, na adres własny, wpisz w komentarzu do zamówienia: + próbka ColdFoil
Próbki dostępne do wczerpania zapasów.

Czy przygotowanie projektu
z ColdFoil jest proste?

Banalnie proste, jeśli masz już jakieś doświadczenie z przygotowaniem plików do druku. Najprościej rzecz ujmując wszystkie elementy ColdFoil w Twojej pracy musisz potraktować dodatkowym, czyli piątym po CMYK, kolorem (Spot), dodatkowo nadając im tryb mnożenia (Multiply). Prace ułatwia umieszczenie ich na osobnej warstwie o nazwie ColdFoil, najwyższej w kolejności. To wszystko.

Chcesz zobaczyć jak przygotowałam projekt plakatu z ColdFoil, prezentowany w filmie powyżej? A może przyda Ci się makieta?

Jest i konkurs :)

Co powiesz na taki układ?
Ty zaprojektujesz swój plakat B2 z ColdFoil a my wydrukujemy go za darmo!

Podejrzanie proste?
No dobrze, po drodze komisja powołana ze speców od tej technologii wybierze zwycięski, najlepszy z nadesłanych projektów, ale kto powiedział, że to nie będzie właśnie Twój plakat?

Zasady konkursu:
1. Do 13 października br. prześlij na adres konkurs@printup.pl swój projekt plakatu B2 w formacie pdf.

2. My, po z pewnością burzliwych naradach komisji, 18 października br. ogłosimy wyniki konkursu. Ocenie będzie podlegał zarówno kreatywny sznyt, jak i poprawność przygotowania pliku do druku.

3. Zwycięski projekt wydrukujemy z ColdFoil, w nakładzie 100 szt. w terminie do 31 października br.

Jak zapewne już zauważyłeś do Twojej dyspozycji oddajemy makietę, instrukcję oraz tutorial,
jednak jeśli pojawią się jakieś nieprzewidziane pytania napisz do nas na adres: konkurs@printup.pl