Format bloku | A5 (145 x 205 mm) |
Liczba stron | 352, kalendarium dzienne |
Materiał okładki | Skóropodobny, termoprzebarwialny |
Kolor okładki | Mat - czerwony |
Papier | 70 g/m², bezchlorowy, biały, certyfikowany FSC |
Wzór | Linie |
Druk | 2-kolorowy, szaro-niebieski, druk offsetowy wysokiej jakości |
Kalendarium | PL-GB-D-F-UKR + imieniny i święta, sobota i niedziela na jednej stronie |
Wykończenie | Oprawa szyta, kapitałka w kolorze szarym, zakładka w kolorze granatowym, część informacyjna, mapa administracyjna Polski na tylnej wyklejce |
Perforacja narożników | Tak |
Kalendarze książkowe z logo firmy – Classic Bright
Kalendarz książkowy w wersji Classic Bright posiada minimalną liczbę dodatków, a jego okładka wykonana jest w zrównoważonym stylu, przez co często wybierany jest przez instytucje zaufania publicznego. Produkt dostępny jest ze znakowaniem lub bez. Logo firmy umieszczamy na produkcie za pomocą tłoczenia na sucho z efektem przebarwienia albo nanosząc folię srebrną lub złotą.
Kalendarze książkowe z logo firmy – ogólne:
Kalendarze książkowe dostępne są w kilku formatach. Do wyboru jest pięć kolorów okładek: czerwony, niebieski, grafitowy, granatowy, zielony. Okładka wykonana ze skóropodobnego materiału nadaje całości bardzo prestiżowy wygląd.
W przypadku znakowania, logo firmy umieszczamy w obrębie ramki na makiecie, wskazującej obszar przeznaczony do tłoczenia. Plik musi być w formacie wektorowym, bez elementów bitmapowych. W projekcie linie muszą mieć minimalną grubość 0,2 mm.
Kalendarium dla kalendarzy książkowych (dzienne)
Kalendarium w kalendarzach książkowych tłumaczone jest na pięć języków: polski, angielski, niemiecki, francuski i ukraiński. Oznaczone są również imieniny i święta. W wersji z kalendarium dziennym dni powszednie zajmują całą stronę, natomiast soboty i niedziele znajdują się razem na jednej stronie.
Kalendarz książkowe firmowe – dla kogo?
Classic Bright to kalendarze książkowe, które łączą funkcjonalność z wyrafinowanym stylem, idealnie nadające się dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość i dbałość o detale. Sprawdzą się zarówno w firmach, jak i instytucjach zaufania publicznego.